Hurra – vi skal lansere!

I dagens marked handler det ikke bare om å skape et klart budskap og en tydelig posisjon. Det må leves ut i større grad og knyttes tettere til opplevelsen av produkt og tjeneste. Ved å jobbe i krysningen mellom merkevare og produkt, får vi en unik mulighet til å skape en solid plattform når løsningen skal lanseres.

Med dette som utgangspunkt, skapes en raskere posisjonering og en tydelig identitet som reflekterer produktet eller tjenesten. En fremtidsrettet merkevareplattform er fleksibel, relevant, og godt forankret i bedriftskulturen.

 

Viktige stikkord

Identitet – Posisjonering – Budskap – Historiebygging – Lanseringsstrategi – Kultur – Marked

Tid for Lønsj!
Ta kontakt for å utforske hva vi kan skape sammen. Lønsj går inn i prosjekter som partner i ulike former: Sparrings-, samarbeids- eller forretningspartner.

SoMeTw.Fb.Pin.
...

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!