Hm… Kan merkevareopplevelsen bli bedre?

Merkevarer blir stadig utfordret fra uventet hold, i en verden der teknologi og nye forretningsmodeller både forenkler og kompliserer på samme tid.

Det handler om å skape en kundereise som er konsekvent, og med minst mulig friksjon. Da gjelder det å bruke teknologi der det er lønnsomt, og fokusere på mennesker der det er optimalt.

Løsningen kan være endringer på brukeropplevelsen, justering av budskap, tjenesteutvikling, forankring og implementering internt – eller noe helt annet.

 

Viktige stikkord

Menneskeorientert design – Brukeropplevelse – Kundereise – Organisasjonskultur – Servicedesign

Tid for Lønsj!
Ta kontakt for å utforske hva vi kan skape sammen. Lønsj går inn i prosjekter som partner i ulike former: Sparrings-, samarbeids- eller forretningspartner.

SoMeTw.Fb.Pin.
...

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!